BrOwNiE LoR

HoPe FoR sWeEt LiFe~

曾经何时我已经忘了怎么笑,只记得怎么哭。。从我认识他之后,我记得的只有哭,只有悲伤。。

对于以前的我而言,笑是多么的稀松平常的事,但对现在的我而言。。好难。。

有什么人能让我笑?有什么人让我开心?有什么人让我再次找到自己?我真的好像再次开怀的笑,再次开心?

从我认识他后,所有的回忆,所有的感觉都是痛的,都是悲伤的。。我好像忘记关于他的回忆。。有什么能帮助我吗?

1 comments:

删除掉他的电话号码,FB等等。。把所有可以和他联络的方法也都删掉~

Post a Comment

About this blog

This blog just wanna share the feeling and thinking abt brownie's life..
Powered by Blogger.

About Me

My photo
i just love ice-cream and sweet things,i just a normal girl,but just maybe more greedy then them..coz i like to chasing for a better life for myself..

Followers